2010. március 7., vasárnap

ZTE – FTC 3:3 Oldalfotel vélemény


Aludtam rá egyet. Aludtam, mert ha tegnap kellett volna megírni a véleményemet, akkor összehoztam volna életem egyik legtrágárabb írását.
Az első félidőt öröm volt nézni, remek csapatmunka zajlott a pályán és a korai gól is nagyon jót tett nekünk. Utána simán rúghattunk volna még 3-4 gólt, de sajnos csak egyet sikerült. Akik nekem tegnap különösen tetszettek, az a Rósa, Elding, Tutorics trio volt. A szerb védőt eddig nem láttam játszani, de nagyon jó benyomást tett rám. Labdabiztos, jól helyezkedik és higgadt megoldásokat választ. A II. félidő aztán teljesen irreálissá alakult. Az elején kezdtem sajnálni, hogy az első félidőben csak kettő ment be, mert a ZTE szerb óriás csatára igencsak veszélyesen mozgott elöl, de jött az öngóljuk, ami 3-ra növelte az előnyünket. A bíró azonban durván közbeszólt a szép győzelembe, és Dragót olyan szabálytalanságért küldte le egyből pirossal, amit angliában le se nagyon fújnak, nálunk néha adnak rá egy szabadot. A helyzet az, hogyha ad egy sárgát érte még azt is elfogadom (mert Dragónak van előélete), bár meg nem értem, de az egyből piros akkora túlzás (csalás?), hogy az egészen vérlázító. Morrison butasága után már sajnos kettős emberhátrányban voltunk. Ez jogos volt, de az már nem, hogy ZTE hasonló szabálytalanságát (Rudnews a mi 16-osunk előtt összerogyott, és egyszerűen megölelte a lasztit) nem díjazta a spori semmivel. A 2. ZTE gól előtt is szabálytalanság volt Kulcsárral szemben, síp persze néma maradt. Ha már feljött Kulcsár… Még az leső félidőben mi támadtunk, és elvesztettük a lasztit az ő 16-osuknál. Kulcsár utánaszaladt, test a test ellen ütköztek, majd a zalai játékos egy alkarossal földre küldte Dávidot. Kontra indult belőle, ami akár gól is lehetett volna. A spori ott állt az eset közelében, és persze nem nem látott semmit.
Nem osztályozom a játékosokat külön – külön, csak gratulálok a csapatnak a mutatott játékhoz, és az ellenszéllel szemben tanúsított viselkedésükhöz.
Szabónak viszont kijár egy piros lap (egyből piros, nem két sárgás), meg egy jó hosszú eltiltás. (És akkor visszafogott voltam).

2 megjegyzés:

Spurs írta...

Valami ilyesmit érez minden fradista...

Totatta írta...

Kiegészítés... ugye volt egy teljesen szabályos gólunk is amit nem adott meg a féreg és szerintem az egyenlítő gól is kifelé szabad lett volna a túloldalon mert Balogot rálökték Megyóra... Ezen kívűl mikor Morrison az első sárgáját megkapta egyértelműen közvetett szabad lett volna, mert kivonta a védő a labdát a játékból azzal hogy a lábai közé szorította és odébb tette... Ocsmány egy történet!!! Szal ezt rohadtul elcsalták, de a napokban megkérem havert beszéljen Ringgel hogy mégis mi a retkes f@szomat csináltak ezek szombaton...

Egy biztos ha ellenünk tévednek akkor nincs szankció, nincs médiacirkusz... Ellenkező esetben ahogy Spuri is írta eltíltás, stb... szóval meredek lesz ez a tavasz az biztos... Emellett ugye ha nem leszünk első 6ban McCabe elgondolkodik a kivonuláson cikk után is sokan dörzsölték a tenyerüket... Remélem McCabe lelépi a tetves korrupt futballközeget és így is győztesen jövünk ki az egészből...