2010. március 9., kedd

Még mindig a szombati...

Én inkább nem írtam semmit ezzel kapcsolatosan, mert úgyis átírtam volna lehiggadva aztán napok múlva azt is töröltem volna, mert egyszerűen tajtékoztam a tehetetlen dühtől...

Most is csak egy esetet illusztrálok képekben, amit speciel meg sem említettek, de szerintem véleményes, a szombati események tükrében alap hogy kifelé szabadrúgás és érvénytelen a gól ha mindez a túloldalon történik... Az egyenlítő gól képekben:

1. ötösön belül kapustámadás?


2. Balog lerántása? Ami után ugye öngólt fejelt


Na, de lezártam magamban ezt a meccset úgy, hogy tudom elvettek tőlünk 2 pontot, de a sikeres jövőbe vetett hitünket visszakaptuk!!! Visszakaptuk a reményt, vissza kaptuk a CSAPATOT!!! Csupa nagy betűkkel!!! És épp tegnap beszéltük a srácokkal Hemi, Sinko meg a többi rosszmájú, irigy fikagépet, hogy ezek félnek... frusztráltak és be vannak szarva, mert most végre (bár fél év késéssel, de) JÖVÜNK!!! Ez sokaknak szúrja a szemét, sokak tartanak tőle, hogy a mutyikirályok országában lehet hogy mégis képes sikeres csapatot építeni egy sokszor nagyobb tőkével rendelkező külföldi tulaj... Hát csak azt tudom mondani Hajrá!!! Mindent bele McCabe!!! Kívánom hogy úgy lépje le ezt a hazai korrupt, szennyes futballtársadalmat ahogy anno lelépte a remekbe szabott bürokratikus útvesztőt, amilyet bevallása szerint még Kínában sem tapasztalt... Hosszútávon nekünk áll a zászló, most egy csatát nem nyertünk meg, de hol van még a háború vége? Ez egy több mint száz éve tartó háború... és nem is holnap lesz vége :)

Nincsenek megjegyzések: