2010. január 29., péntek

Értem is, meg nem is


Természetesen Bori Gáborról van szó. (Utólagos engedelmetekkel nem teszek ide képet róla.) Alább Spurs kolléga elég jól összefoglalta Borival kapcsolatos problémákat. Magam azok közé tartozom, akik kifejezetten Bori érkezése ellen voltak/vannak. Persze szelíd mókusként én nem vertem volna meg, ha a mezünkben pályára lép, de az ominózus sálégetős tette után Fradistának sohasem tekintettem volna, sokkal inkább egy karrierista kis izomagyú senkinek, aki átmenetileg nálunk kergeti a bőrt. Szóval értem miért visszakozott végül a Fradiba történő szerződéstől. Mások állítólag fenyegették. Fenyegetetten nem lehet jól játszani, de még rosszul se nagyon. Valljuk meg őszintén, hogy Bori megfenyegetése 100%-os biztonsággal előre megjósolható volt, így aztán nem értem a vezetőségünket, hogy egyáltalán miért kezdtünk tárgyalásba vele, illetve az MTK-val. Nagy baklövésnek tartom az esetet.

2 megjegyzés:

Spurs írta...

Szerencsére, a legjobb kompromisszum született.... :)

Totatta írta...

Nekem van egy elméletem... ugye mi Hrepkát akartuk eredetileg, ugye VG csak pénzért ad kölcsön, mi adtuk Holczit cserébe és hogy jól jöjjön ki a buliból adta "mit se sejtve" a következményektől Borit. Aztán ő támadhatatlan, mert adott is játékost meg nem is... a spekuláns VG-től ki is telik, de hát ez van, speciel már Holczer távozásával is erősödtünk :D Kíváncsian várom hogy akkor esetleg ad-e valakit Bori helyett, vagy mondjuk 5 millát ahogy ő követelte anno... Jó ez költői kérdés volt :D